inönüde real madrid bayrağı açmak

  1. Bir Galatasarayl? olarak yanl?? bulmad???m hareket, ya abi size ne , ben bi ma? m?n?engladbahl?, bir ma? viktorya plzenli, ba?ka bir ma? livornolu bir ailenin laziolu tek ?ocu?u* olurum sizene, fanboymuyuz amk biz yok fenerbah?eye avrupada ba?ar?lar, yok galatasaraya avrupada ba?ar?lar, yok be?ikakjfheakjeh pardon g?lme tuttu. herneyse, yap?n abi , madridi tutun valla bak, di?er t?rl? yapmac?k yav?akl?ktan ba?ka bir?ey olmuyor ??nk?, samimi gelmiyor bana. *
    (#43545) ocea|30.11.1999 00:00|